10 Şubat 2011 Perşembe

İNŎAAT İŎÇİSİ VE BEYLER TEK SEFERDE GİRDİM LAN FİYAT MODELE

Beyler tek seferde girdim lan fiyat modele incelemesi ile ilgili yorumlar, Beyler tek seferde girdim lan fiyat modele konusu hakkında yapılmış olan açıklamaları okuyabilirsiniz.

inşaat işçisi meselesiyle ilgili olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Samimi söylüyorum var ya 2 aydır panele girmiyorum. İnşaattır, dekorasyondur… Bunlar üzerine yazı yazmak zaten hak getire. Ama inanmazsınız bugün panelin şifresini bir kerede tutturdum. Hem de kullanıcı adı ile birlikte. Bundan önce diğer siteye bakmıştım. Orda da şifreyi bulmak kolay oldu ama kullanıcı adını unutmuşum. Halbuki böyle parke modellerini, seramik fiyatlarını falan ilk önce hep o siteye giriyordum. Bir yerde ana siteydi yani o. Ama hatırlayamadım kullanıcı adını. Kendimi çok kötü hissettim samimi söylüyorum. İnşaat sektöründen kendimi hiç bu kadar uzak hissetmememiştim sevgili sözlük ? Özet de geçemiyorum ki burada. Konsepte aykırı çünkü. Minumum 150 diyor saygı değer otoriteler. Otoriteye falan fazla girmiyelim ama çünkü kelime yoğunluğu tutmuyor o zaman da. Ne diyorduk inşaat, parke fiyatları, seramik modelleri falan bunlara yazamadım diyodum değil mi ? Yazacağım ama merak etmeyin. Çünkü sınavlar artık bitiyor. Teknik olarak hala liseli olmanın verdiği hafiflikle bu kadar rahat saçmalıyorum şu an ama bir kaç hafta sonra, hatta bir haftadan az süre sonra çok daha sağlam çalışmalarla benzer adreslerde olacağım. Zaten sektörel site işini sistemleştiyoruz. Ama şabloncu arkadaşlar korkmasın. O sistemi kullanmayacağız. Bariz siteler açacağız yerel elemanlarla falan konuşup. Parasında değiliz zaten amaç sektörü öğrenmek. Yüz seksek kelimeyi bile geçtim ama iki paragrafta olduğu için içime sinmedi. En az üç paragraf olsun istedim. Bu paragraf öylesine saçmalamaca yani. Neyse fazla da uzatmaya gerek yok. Dediğim gibi zaten bir kaç hafta sonra ciddi anlamda kaliteli site yapım çalışmalarına başlacağız. Herkese yolunda başarılar. RSS den konu çeken arkadaşlar da dahil.

inşaat malzemeleri isimli makale de yapılan açıklamaları okuyabilir, fayans fiyatları için daha fazla bilgiye sitemizi gezerek ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder