15 Ağustos 2010 Pazar

asmolen strafor

daha önce de asmolen strafor ile ilgili yazilar paylasmistik asmolen strafor da bu alanda hizmet verenler arasinda bulununuyor. asmolen strafor gibi ihtiyaçlari bu sirketten temin edebilirsiniz.

Dükkanımıza gelen müşterilerimizden biri kızımızın ismini fotoğrafta görüldüğü halde yazınca ben de bu eseri nasıl değerlendirebiliriz diye düşündüm. Ve tümü evde olan malzemelerle kızımın odasına bir duvar süsü hazırladık.

Öncelikle yazı kırmızı kalemle yazıldığı için arkası için kırmızı bir fon kartonu kullandım. Sonrada evde bulunan strafor'u kendinden yapışkanlı sarı kağıtla kapladım. GS'lı olan baba-kız için iyi de bir uyum oldu. Daha sonra yazıyı bu strafor'a yapıştırdım. Kenarlarına da Salı pazarından bir paketini 50 kuruş'a aldığım kalpli düğmelerden yapıştırdım. Biraz da 3 boyut katmak adına Eslem'in 2 fotoğrafını kesip, arkasına ince köpüklerden yapıştırıp yazının kenarlarına yerleştirdim. Tamamen evde olan malzemelerle ortaya çok güzel bir duvar süsü çıktı. Saolsun Skype sayesinde ablamla hergün görüşünce tabi ki eser'imizi kendilerine de gösterdik. O da bana güzel bir fikir verdi. Malum toz denen zerrecikler bu eseri kaplamak için zaman kaybetmeyeceklerdi. İşte bunun için eserimizi strech folyo ile kaplamamızı önerdi. Evdeki strech folyo'nun boyu eserimize kısa gelince toz'a karşı başka bir önlem düşüneceğim. Bu arada asmak içinde kutu içeceklerin kapağını kullanacağım. Bu fikri de yine internette bir siteden okumuştum. Ama hangisi olduğunu bulamadım. Bulunca mutlaka link vereceğim.




Yazıyı yazan sevgilimi müşterimize de çok teşekkürler. Umarım bir gün yazının son halini görme fırsatını bulur.Bunlar da ilginizi çekebilir:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder